MACKOVÁ, Alena. Nová média v politické komunikaci. Politici, občané a online sociální sítě. 1. vyd. Brno: Masarykova unverzita. 241 s. Mezinárodní politologický ústav, Monografie sv. 66. ISBN 978-80-210-8745-3. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nová média v politické komunikaci. Politici, občané a online sociální sítě
Název anglicky New media in political communication. Politicians, citizens and social networking sites
Autoři MACKOVÁ, Alena.
Vydání 1. vyd. Brno, 241 s. Mezinárodní politologický ústav, Monografie sv. 66, 2017.
Nakladatel Masarykova unverzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-8745-3
Klíčová slova anglicky Political communication; social networking sites; Facebook; politicians; election; new media; political participation; online participation
Štítky Munipress
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 28. 11. 2017 15:54.
Anotace
Kniha kromě přehledu dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě přináší pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána jak českými politiky, tak českou populací mezi roky 2013 a 2015. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo využíval tato média, jak je využíval a k čemu.
Anotace anglicky
This book, along with an overview of state of knowledge on the role in new media in political communication, delivers an insight into Czech context, focusing on political uses of new media by Czech politicians and Czech citizens during period 2013–2015. The book is situated in the field of political communication, combining approach of political sciences, media studies and sociology. The general question underlying a series of four particular empirical studies conducted in 2013–2015 is how did the Czech politicians and citizens use new media (and social networking sites especially) in political communication, who were the users of these media, how did they use it and what for.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:34