BOBKOVÁ, Markéta and Svatava NUNVÁŘOVÁ. Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru (Tourism services and service quality management: a focus on the role of the public sector). Studia turistica. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2017, vol. 8, No 2, p. 7-17. ISSN 1804-252X. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1398465, author = {Bobková, Markéta and Nunvářová, Svatava}, article_location = {Jihlava}, article_number = {2}, keywords = {Analysis of service quality; Benchmarking; Public sector; Quality management}, language = {cze}, issn = {1804-252X}, journal = {Studia turistica}, title = {Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru}, url = {https://www.studiaturistica.cz/wp-content/uploads/2019/04/studia_turistica_2017_2.pdf}, volume = {8}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1398465 AU - Bobková, Markéta - Nunvářová, Svatava PY - 2017 TI - Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru JF - Studia turistica VL - 8 IS - 2 SP - 7-17 EP - 7-17 PB - Vysoká škola polytechnická Jihlava SN - 1804252X KW - Analysis of service quality KW - Benchmarking KW - Public sector KW - Quality management UR - https://www.studiaturistica.cz/wp-content/uploads/2019/04/studia_turistica_2017_2.pdf N2 - Příspěvek je zaměřen na analýzu kvality služeb v cestovním ruchu. Jelikož je produkt cestovního ruchu tvořen různými službami, uspokojení potřeb návštěvníků značně závisí na kvalitě služeb poskytovaných podnikateli i veřejným sektorem. Nezastupitelnou roli má veřejný sektor v oblasti řízení kvality a implementace metod a nástrojů ovlivňujících kvalitu služeb. Cílem článku je předložit zkušenosti z praxe České republiky i poznatky vybraných turisticky vyspělých destinací. Pro popisování přístupů vybraných zemí byla využita metoda deskriptivní a při jejich hodnocení metody analýzy a komparace. Na základě aktuálních zjištění a šetření realizovaného v Horním Rakousku (2014) lze uvést, že pro kvalitu služeb i procesu, v němž jsou služby poskytovány, mají zásadní význam finanční zdroje a úroveň spolupráce poskytovatelů služeb. ER -
BOBKOVÁ, Markéta and Svatava NUNVÁŘOVÁ. Služby cestovního ruchu a řízení jejich kvality: zaměření na úlohu veřejného sektoru (Tourism services and service quality management: a focus on the role of the public sector). \textit{Studia turistica}. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2017, vol.~8, No~2, p.~7-17. ISSN~1804-252X.
|