FOŘTOVÁ, Nikola. On Fire or Burnt Out? In OSTA Conference, Charles University, Faculty of Arts, 30th August 2017, Prague. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | On Fire or Burnt Out? |
Název česky | Zůstat zapálený pro věc, nebo vyhořet? |
Autoři | FOŘTOVÁ, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | OSTA Conference, Charles University, Faculty of Arts, 30th August 2017, Prague, 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/17:00099103 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | syndrom vyhoření |
Klíčová slova anglicky | burn out syndrome |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:07. |
Anotace |
---|
Teaching is one of the most rewarding professions on the planet but at the same time it can be exhausting. Twin the stress of the demands placed on us by students, parents and institutions with our desire to give 100%, and we may find ourselves hurtling towards Burnout Syndrome before we even realise it. This talk considers why teachers suffer from burnout, goes on to identify some of the tell-tale signs of the syndrome and how we can recognise its onset, before offering some practical ideas that we can implement to stop and refuel in time to make sure we’re on fire in the classroom and not burnt out. |
Anotace česky |
---|
Být učitelem je jedním z nejvděčnějších povolání na světě. Může ovšem být i vyčerpávající. Kombinace stresu z požadavku studentů, rodičů a institucí společně se snahou dát svému povolání co nejvíce může učitele dovézt k syndromu vyhoření, aniž by si to vůbec uvědomil. Tato přednáška se zabývá otázkou, proč učitelé trpí syndromem vyhoření, upozorňuje na viditelné symptomy syndromu a jak je rozpoznat od počátku. Nabízí také některá praktická řešení k tomu, aby učitel nabral znovu silu a zůstal zapálený pro svoje povolání. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1065/2016, interní kód MU | Název: Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě II (Akronym: VZALL2) |
Investor: Masarykova univerzita, Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 10:27