FOŘTOVÁ, Nikola. Through the Keyhole : Teacher development through observation. In ELT Signposts 2017, 8 - 9 September 2017, Brno. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Through the Keyhole : Teacher development through observation
Název česky Klíčovou dírkou : Role náslechů ve vzdělávání učitelů
Autoři FOŘTOVÁ, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání ELT Signposts 2017, 8 - 9 September 2017, Brno, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099107
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky observation teacher training
Klíčová slova anglicky náslechy učitelské praxe
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 12. 3. 2018 15:14.
Anotace
Observation is a powerful tool that can help teachers to develop and grow, but observation does not necessarily always need to depend on others watching us; learning how to self- observe may, in the long term, prove much more beneficial and help teachers to empower themselves. This practical talk considers different types of observations, how to implement them in our and our colleagues' classrooms, and tools (technology and other instruments) that we can use to look through the keyhole at our own teaching.
Anotace česky
Náslech je silným nástrojem, který může pomáhat učitelům v jejich rozvoji a růstu, ale pozorování neznamená vždy, že nás pozorují ostatní. Učení se jak pozorovat sama sebe se může z dlouhodobého hlediska prokázat jako mnohem přínosnější. Příspěvek pojednává o různých typech pozorování, způsobech jejich realizace ve vlastních hodinách i v hodinách kolegů a o nástrojích (technologii a pomůckách), které můžeme využít k pozorování vlastní či cizí výuky.
Návaznosti
MUNI/A/1065/2016, interní kód MUNázev: Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě II (Akronym: VZALL2)
Investor: Masarykova univerzita, Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 17:37