PLCH, Lukáš and Adam VTÍPIL. Marketing a propagace otevřeného přístupu - příklad vybraných institucí. In Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě. Brno: Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM, 2016, p. 134-141. ISBN 978-80-214-5282-4. Available from: https://dx.doi.org/10.13164/book.oa.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing a propagace otevřeného přístupu - příklad vybraných institucí
Authors PLCH, Lukáš and Adam VTÍPIL.
Edition Brno, Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě, p. 134-141, 8 pp. 2016.
Publisher Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM
Other information
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
ISBN 978-80-214-5282-4
Doi http://dx.doi.org/10.13164/book.oa
Changed by Changed by: Mgr. Lukáš Plch, učo 217571. Changed: 16/1/2018 13:19.
PrintDisplayed: 4/10/2024 02:57