Didaktické kazuistiky v učitelské profesi aneb o nikdy neuzavřených případech
JANÍK, Tomáš. Didaktické kazuistiky v učitelské profesi aneb o nikdy neuzavřených případech. In Začínající učitel v měnící se společnosti. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Didaktické kazuistiky v učitelské profesi aneb o nikdy neuzavřených případech |
Název česky | Didaktické kazuistiky v učitelské profesi aneb o nikdy neuzavřených případech |
Název anglicky | Didactic case studies in the teaching profession: never closed stories |
Autoři | JANÍK, Tomáš. |
Vydání | Začínající učitel v měnící se společnosti, 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Změnil | Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 9. 3. 2018 15:37. |
Návaznosti | |
---|---|
GA15-12956S, projekt VaV | Název: Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů |
Investor: Grantová agentura ČR, Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů |
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 08:47