JANÍK, Tomáš. Didaktické kazuistiky v učitelské profesi aneb o nikdy neuzavřených případech. In Začínající učitel v měnící se společnosti. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktické kazuistiky v učitelské profesi aneb o nikdy neuzavřených případech
Název česky Didaktické kazuistiky v učitelské profesi aneb o nikdy neuzavřených případech
Název anglicky Didactic case studies in the teaching profession: never closed stories
Autoři JANÍK, Tomáš.
Vydání Začínající učitel v měnící se společnosti, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 9. 3. 2018 15:37.
Návaznosti
GA15-12956S, projekt VaVNázev: Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 08:47