Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1404182, author = {Šalamounová, Zuzana and Šeďová, Klára and Sedláček, Martin and Švaříček, Roman}, article_location = {Praha}, article_number = {3}, doi = {http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2017.768}, keywords = {dialogic teaching; principle of purposefulness; purposelessness of lesson; educational content; students’ replies involving argumentation; interventional programme for teachers}, language = {cze}, issn = {0031-3815}, journal = {Pedagogika}, title = {Problém účelnosti v dialogickém vyučování}, volume = {67}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1404182 AU - Šalamounová, Zuzana - Šeďová, Klára - Sedláček, Martin - Švaříček, Roman PY - 2017 TI - Problém účelnosti v dialogickém vyučování JF - Pedagogika VL - 67 IS - 3 SP - 247-278 EP - 247-278 PB - Univerzita Karlova SN - 00313815 KW - dialogic teaching KW - principle of purposefulness KW - purposelessness of lesson KW - educational content KW - students’ replies involving argumentation KW - interventional programme for teachers N2 - Příspěvek vychází z dat získaných v rámci intervenčního výzkumného projektu, v němž skupina učitelů prošla programem profesního rozvoje zaměřeným na to, aby byli učitelé s to implementovat do své výuky postupy tzv. dialogického vyučování. Dialogické vyučování, které tvoří teoretickou platformu této studie, je přístup, který usiluje o komunikační i kognitivní aktivizaci žáků (Alexander, 2006). Intervence se ukázala jako úspěšná v tom smyslu, že došloke změně komunikačního chování učitelů i jejich žáků ve sledovaných třídách. ER -
ŠALAMOUNOVÁ, Zuzana, Klára ŠEĎOVÁ, Martin SEDLÁČEK a Roman ŠVAŘÍČEK. Problém účelnosti v dialogickém vyučování. \textit{Pedagogika}. Praha: Univerzita Karlova, 2017, roč.~67, č.~3, s.~247-278. ISSN~0031-3815. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23362189.2017.768.
|