LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ a Stanislav MICHEK. Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, o. s., roč. 27, č. 2, s. 383-387. ISSN 1211-4669. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ a Stanislav MICHEK.
Vydání Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, o. s. 2017, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; profesní rozvoj učitelů; podpora profesního rozvoje
Klíčová slova anglicky inclusive education; career development of teachers; supporting of professional development
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Změněno: 26. 1. 2018 14:36.
Anotace
Součástí odborného programu konference České pedagogické společnosti, která proběhla v březnu 2017 v Olomouci, byla panelová diskuse. V průběhu panelové diskuse bylo inkluzivní vzdělávání nahlíženo jako příležitost pro rozvoj profesionality a tím i kvality pedagogické práce na základních školách a v rámci tohoto úhlu pohledu se potvrdilo, jak moc je důležité posilovat důvěru učitelů v životaschopnost inkluzivního vzdělávání, nabízet školám individualizovanou podporu a dopřát jim profesionální a pozitivně smýšlející vedení a stabilní školskopolitické prostředí.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 13:18