LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ and Stanislav MICHEK. Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, o. s., 2017, vol. 27, No 2, p. 383-387. ISSN 1211-4669.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse
Authors LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ and Stanislav MICHEK.
Edition Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, o. s. 2017, 1211-4669.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) inkluzivní vzdělávání; profesní rozvoj učitelů; podpora profesního rozvoje
Keywords in English inclusive education; career development of teachers; supporting of professional development
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Changed: 26/1/2018 14:36.
Abstract
Součástí odborného programu konference České pedagogické společnosti, která proběhla v březnu 2017 v Olomouci, byla panelová diskuse. V průběhu panelové diskuse bylo inkluzivní vzdělávání nahlíženo jako příležitost pro rozvoj profesionality a tím i kvality pedagogické práce na základních školách a v rámci tohoto úhlu pohledu se potvrdilo, jak moc je důležité posilovat důvěru učitelů v životaschopnost inkluzivního vzdělávání, nabízet školám individualizovanou podporu a dopřát jim profesionální a pozitivně smýšlející vedení a stabilní školskopolitické prostředí.
PrintDisplayed: 2/5/2024 04:47