LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ and Stanislav MICHEK. Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, o. s., 2017, vol. 27, No 2, p. 383-387. ISSN 1211-4669. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1404489, author = {Lazarová, Bohumíra and Hloušková, Lenka and Michek, Stanislav}, article_location = {Brno}, article_number = {2}, keywords = {inclusive education; career development of teachers; supporting of professional development}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse}, volume = {27}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1404489 AU - Lazarová, Bohumíra - Hloušková, Lenka - Michek, Stanislav PY - 2017 TI - Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse JF - Pedagogická orientace VL - 27 IS - 2 SP - 383-387 EP - 383-387 PB - Česká pedagogická společnost, o. s. SN - 12114669 KW - inclusive education KW - career development of teachers KW - supporting of professional development N2 - Součástí odborného programu konference České pedagogické společnosti, která proběhla v březnu 2017 v Olomouci, byla panelová diskuse. V průběhu panelové diskuse bylo inkluzivní vzdělávání nahlíženo jako příležitost pro rozvoj profesionality a tím i kvality pedagogické práce na základních školách a v rámci tohoto úhlu pohledu se potvrdilo, jak moc je důležité posilovat důvěru učitelů v životaschopnost inkluzivního vzdělávání, nabízet školám individualizovanou podporu a dopřát jim profesionální a pozitivně smýšlející vedení a stabilní školskopolitické prostředí. ER -
LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ and Stanislav MICHEK. Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse. \textit{Pedagogická orientace}. Brno: Česká pedagogická společnost, o. s., 2017, vol.~27, No~2, p.~383-387. ISSN~1211-4669.
|