SYSLOVÁ, Zora, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Táňa FIKAROVÁ. Pedagogická diagnostika v mateřské škole. Práce s portfoliem dítěte. Praha: Portál, 2018, 125 s. Výchova a vzdělávání (22). ISBN 978-80-262-1324-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogická diagnostika v mateřské škole. Práce s portfoliem dítěte.
Název anglicky Pedagogical assessment in kindergarten. Working with the child's portfolio.
Autoři SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Táňa FIKAROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Praha, 125 s. Výchova a vzdělávání (22), 2018.
Nakladatel Portál
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00102236
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-262-1324-6
Klíčová slova česky diagnostická činnost; mateřská škola; pedagogická diagnostika; portfolio dítěte; školní zralost; učitel mateřské školy.
Klíčová slova anglicky diagnostic activity; kindergarten; pedagogical assessment; the child's portfolio; school readiness; pre-school teacher.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 12. 11. 2019 17:34.
Anotace
Autorky pojímají pedagogickou diagnostiku komplexně, tj. spojují praktickou pedagogickou činnost pedagoga s teorií. Pokouší se pomoci rozvinout teoretické znalosti a přinést potřebné informace k samotnému provádění odborného poznávání dětí s důrazem na zjištění jejich individuálních potřeb. Monografie je strukturována nestandardně od empirických zjištění k aplikaci do praxe, s ukotveným teoretickým zázemím.
Anotace anglicky
The authors assume pedagogical assessment in a comprehensive way, ie they combine the pedagogical practice with the theory. It tries to help develop the theoretical knowledge and to provide the necessary information for the actual implementation of the professional knowledge of children, with an emphasis on the identification of their individual needs. The monograph is structured in a non-standard way from empirical findings to practical application, with anchored theoretical background.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 23:21