SOKOLOVA, Anastasia. Interaktivnyje těchnologii v processe obučenija RKI češskich studentov s narušenijami slucha (Interactive technologies in the Russian as a foreign language teaching Czech students with hearing impairments). In Иоланта Любоха-Круглик, Оксана Малыса, Габриеля Вильк, Анна Зых. Русистика и современность. Старые вопросы, новые ответы. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, “Śląsk”, 2017, p. 677-687. ISBN 978-83-7164-973-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1405507, author = {Sokolova, Anastasia}, address = {Katowice}, booktitle = {Русистика и современность. Старые вопросы, новые ответы}, editor = {Иоланта Любоха-Круглик, Оксана Малыса, Габриеля Вильк, Анна Зых}, keywords = {Russian as a foreign language; interactive technologies; hearing impairments}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {rus}, location = {Katowice}, isbn = {978-83-7164-973-8}, pages = {677-687}, publisher = {Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, “Śląsk”}, title = {Interaktivnyje těchnologii v processe obučenija RKI češskich studentov s narušenijami slucha}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1405507 AU - Sokolova, Anastasia PY - 2017 TI - Interaktivnyje těchnologii v processe obučenija RKI češskich studentov s narušenijami slucha PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, “Śląsk” CY - Katowice SN - 9788371649738 KW - Russian as a foreign language KW - interactive technologies KW - hearing impairments N2 - Článek se zaměřuje na problémy výuky ruštiny jako cizího jazyka u českých studentů se sluchovým postižením. Z hlediska učitele se tito studenti obvykle dělí na dvě skupiny: studenti, kteří používají český znakový jazyk (neslyšící), a studenti, kteří používají mluvenou češtinu a odezírají (nedoslýchaví). Ve výuce neslyšících studentů jsou aktivně využívány technické pomůcky, např. chat, sociální sítě, interaktivní učebnice a cvičebnice. Ve výuce nedoslýchavých studentů se také používají interaktivní učebnice ruské fonetiky obsahující interaktivní schémata tvoření ruských samohlásek a souhlásek. ER -
SOKOLOVA, Anastasia. Interaktivnyje těchnologii v processe obučenija RKI češskich studentov s narušenijami slucha (Interactive technologies in the Russian as a foreign language teaching Czech students with hearing impairments). In Иоланта Любоха-Круглик, Оксана Малыса, Габриеля Вильк, Анна Зых. \textit{Русистика и современность. Старые вопросы, новые ответы}. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu \'Sląskiego, “\'Sląsk”, 2017, p.~677-687. ISBN~978-83-7164-973-8.
|