k 2017

Sociokulturní specifika uživatelů ve vzdělávacích aktivitách knihoven

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Sociokulturní specifika uživatelů ve vzdělávacích aktivitách knihoven

Název anglicky

Socio-cultural specifics of users in libraries' educational activities

Autoři

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Vydání

Národní seminář informačního vzdělávání, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

pedagogika; učící knihovník; inkluze; sociální pedagogika; školství; knihovní věda; informační gramotnost

Klíčová slova anglicky

pedagogy; teaching librarian; inclusion; Social pedagogy; education; library science; Information LIteracy
Změněno: 31. 1. 2018 16:22, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek reflektuje aktuální transdisciplinární problematiku v oblasti knihovnictví. Na pozadí představených výzkumných šetření se zabývá propojením formálního a neformálního vzdělávání v prostředí knihovny, informační gramotností a vzděláváním, sociálně pedagogickými aspekty, řeší heterogenitu neformálně vzdělávané cílové skupiny a také digitální a sociokulturní propasti.

Anglicky

The expert contribution reflects the current transdisciplinary issue in the field of librarianship. In the background of the presented research investigates the interconnection of formal and informal education in the library environment, information literacy and education, socio-pedagogical aspects, solves the heterogeneity of the informally educated target group as well as the digital and socio-cultural divide.

Návaznosti

MUNI/A/1114/2016, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design (Akronym: DISRI)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
Zobrazeno: 16. 11. 2024 00:27