MAZÁČOVÁ, Pavlína. Pedagogika a didaktika pro učící knihovníky : teorie a praxe. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogika a didaktika pro učící knihovníky : teorie a praxe
Název anglicky Pedagogy and Didactics for Teaching Librarians : Theory and Practice
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099753
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky učící knihovník; pedagogika; didaktika; informační vzdělávání; aktivní učení; konstruktivismus; neformální vzdělávání
Klíčová slova anglicky teaching librarian; pedagogy; didactics; information education; aktivní učení; konstruktivismus; non-formal education
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 4. 4. 2018 12:37.
Anotace
Workshop komplexně reflektuje roli knihovníka jako učitele. Jádrem je prezentace autorčina výzkumu vzdělávacích potřeb učících knihovníků. Přestavuje kompetenční model učícího knihovníka v českém prostředí, který propojuje odbornost, pedagogický cit, osobnost a komunikační dovednosti. Obsah workshopu také zdůrazňuje potřebu spolupráce formálního a neformálního vzdělávání.
Anotace anglicky
The workshop fully reflects the role of the librarian as a teacher. At the core is the presentation of the author's research on the educational needs of teaching librarians. It is a competency model for a learning librarian in the Czech environment, which combines expertise, pedagogical sentiment, personality and communication skills. The content of the workshop also highlights the need for formal and informal learning.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 14:20