MAZÁČOVÁ, Pavlína. Využití moderních technologií ve výuce českého jazyka. In Ladění : cesty k rozvoji čtenářské gramotnosti v současné škole, 18.10.2017, Zlín. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití moderních technologií ve výuce českého jazyka
Název anglicky Use of modern technologies in Czech language teaching
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Ladění : cesty k rozvoji čtenářské gramotnosti v současné škole, 18.10.2017, Zlín, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099824
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky pedagogika; čtenářská gramotnost; informační gramotnost; vzdělávací technologie; zdroje; kurikulum
Klíčová slova anglicky pedagogy; reading literacy; information literacy; educational technologies; resources; curriculum
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 6. 4. 2018 10:33.
Anotace
Přednáška prezentuje aktuální tematiku vzdělávacích technologií a elektronických informačních zdrojů, které se využívají při výuce čtenářské gramotnosti v primární škole. Dále prezentuje koncept informační gramotnosti, který se prolíná všemi oblastmi kurikula v rozvoji klíčových kompetencí.
Anotace anglicky
The lecture presents current themes of educational technologies and electronic information sources, which are used in the teaching of reading literacy in primary school. It also presents the concept of information literacy, which interferes with all areas of the curriculum in the development of key competencies.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:28