s 2017

8. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 7. - 8. září 2017

HOLEŠINSKÁ, Andrea

Basic information

Original name

8. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 7. - 8. září 2017

Name (in English)

8th International Colloquium on Tourism. Proceedings. Pavlov, 7th - 8th September 2017

Authors

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Brno, 200 pp. 2017

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/17:00099837

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-210-8845-0

Keywords (in Czech)

sítě; partnerství; udržitelný cestovní ruch; legislativa v cestovním ruchu

Keywords in English

networks; partnership; sustainable tourism; legislation in tourism

Tags

Reviewed
Změněno: 16/5/2018 14:48, Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D.

Abstract

V originále

Sborník je výstupem 8. mezinárodního kolokvia o cestovním ruchu, které se zaměřuje na aktuální problémy v oblasti cestovního ruchu. Příspěvky jsou zaměřeny na partnerskou spolupráci (síťování), na udržitelný rozvoj a legislativní úpravu cestovního ruchu. Součástí sborníku jsou prezentace vyžádaných přednášek na témata regionální programy rozvoje cestovního ruchu, marketingového akčního plánu a partnerství a koordinace v turistických regionech.

In English

The proceedings are the output of the 8th International Colloquium on Tourism, which focuses on the current problems in the field of tourism. The contributions are focused on partnership (networking), sustainable development, and legislation on tourism. The proceedings as well as include the presentations of requested lectures on topics of regional tourism development programs, marketing action plan and partnership, and coordination in tourist regions.