Detailed Information on Publication Record
2017
8. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 7. - 8. září 2017
HOLEŠINSKÁ, AndreaBasic information
Original name
8. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 7. - 8. září 2017
Name (in English)
8th International Colloquium on Tourism. Proceedings. Pavlov, 7th - 8th September 2017
Authors
HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Brno, 200 pp. 2017
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/17:00099837
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-8845-0
Keywords (in Czech)
sítě; partnerství; udržitelný cestovní ruch; legislativa v cestovním ruchu
Keywords in English
networks; partnership; sustainable tourism; legislation in tourism
Tags
Reviewed
Změněno: 16/5/2018 14:48, Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D.
V originále
Sborník je výstupem 8. mezinárodního kolokvia o cestovním ruchu, které se zaměřuje na aktuální problémy v oblasti cestovního ruchu. Příspěvky jsou zaměřeny na partnerskou spolupráci (síťování), na udržitelný rozvoj a legislativní úpravu cestovního ruchu. Součástí sborníku jsou prezentace vyžádaných přednášek na témata regionální programy rozvoje cestovního ruchu, marketingového akčního plánu a partnerství a koordinace v turistických regionech.
In English
The proceedings are the output of the 8th International Colloquium on Tourism, which focuses on the current problems in the field of tourism. The contributions are focused on partnership (networking), sustainable development, and legislation on tourism. The proceedings as well as include the presentations of requested lectures on topics of regional tourism development programs, marketing action plan and partnership, and coordination in tourist regions.