Detailed Information on Publication Record
2017
Obchodní strategie destinační společnosti
HOLEŠINSKÁ, AndreaBasic information
Original name
Obchodní strategie destinační společnosti
Name (in English)
Corporate strategy of destination management organization
Authors
HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Brno, 20 pp. 2017
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Přehledové a vzdělávací texty
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/17:00099881
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech)
obchodní strategie; destinační společnost; SWOT analýza; priority
Keywords in English
corporate strategy; destination management organization; SWOT analysis; priorities
Změněno: 16/5/2018 14:50, Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D.
V originále
Přehledový manuál jak zpracovat obchodní strategii destinační společnosti. Důraz je kladen především na precizní analýzu destinace, na syntézu všech dílčích analýz a především na návrhovou část strategie, která má jednak vychází ze SWOT analýzy, ale především prokazuje propojení “teoretických” a praktických znalostí z oboru a současně reflektuje na skutečnou situaci na trhu.
In English
An overview guide to process the corporate strategy of the destination management organization. The guide focuses on the complex analysis of the destination, furthermore on the synthesis of all partial analyzes and moreover on the proposal part of the strategy. The major idea is to highlight the importance of the interconnection between the SWOT analysis and the main goals and then priorities, and as well as the employment of the "theoretical" and practical knowledge from the study field. At the same time the publication stress the significance of the reflection on the actual market situation.
Links
MUNI/FR/1377/2016, interní kód MU |
|