Obchodní strategie destinační společnosti
HOLEŠINSKÁ, Andrea. Obchodní strategie destinační společnosti (Corporate strategy of destination management organization). Brno, 2017, 20 pp. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Obchodní strategie destinační společnosti |
Name (in English) | Corporate strategy of destination management organization |
Authors | HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution). |
Edition | Brno, 20 pp. 2017. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Survey and educational texts |
Field of Study | 50200 5.2 Economics and Business |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14560/17:00099881 |
Organization unit | Faculty of Economics and Administration |
Keywords (in Czech) | obchodní strategie; destinační společnost; SWOT analýza; priority |
Keywords in English | corporate strategy; destination management organization; SWOT analysis; priorities |
Changed by | Changed by: Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D., učo 240814. Changed: 16/5/2018 14:50. |
Abstract |
---|
Přehledový manuál jak zpracovat obchodní strategii destinační společnosti. Důraz je kladen především na precizní analýzu destinace, na syntézu všech dílčích analýz a především na návrhovou část strategie, která má jednak vychází ze SWOT analýzy, ale především prokazuje propojení “teoretických” a praktických znalostí z oboru a současně reflektuje na skutečnou situaci na trhu. |
Abstract (in English) |
---|
An overview guide to process the corporate strategy of the destination management organization. The guide focuses on the complex analysis of the destination, furthermore on the synthesis of all partial analyzes and moreover on the proposal part of the strategy. The major idea is to highlight the importance of the interconnection between the SWOT analysis and the main goals and then priorities, and as well as the employment of the "theoretical" and practical knowledge from the study field. At the same time the publication stress the significance of the reflection on the actual market situation. |
Links | |
---|---|
MUNI/FR/1377/2016, interní kód MU | Name: Rozvoj manažerských kompetencí u studentů oboru RRCR (Acronym: ROMAKO) |
Investor: Masaryk University |
PrintDisplayed: 7/5/2024 01:44