HOLEŠINSKÁ, Andrea. Obchodní strategie destinační společnosti (Corporate strategy of destination management organization). Brno, 2017, 20 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Obchodní strategie destinační společnosti
Name (in English) Corporate strategy of destination management organization
Authors HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, 20 pp. 2017.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Survey and educational texts
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/17:00099881
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech) obchodní strategie; destinační společnost; SWOT analýza; priority
Keywords in English corporate strategy; destination management organization; SWOT analysis; priorities
Changed by Changed by: Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D., učo 240814. Changed: 16/5/2018 14:50.
Abstract
Přehledový manuál jak zpracovat obchodní strategii destinační společnosti. Důraz je kladen především na precizní analýzu destinace, na syntézu všech dílčích analýz a především na návrhovou část strategie, která má jednak vychází ze SWOT analýzy, ale především prokazuje propojení “teoretických” a praktických znalostí z oboru a současně reflektuje na skutečnou situaci na trhu.
Abstract (in English)
An overview guide to process the corporate strategy of the destination management organization. The guide focuses on the complex analysis of the destination, furthermore on the synthesis of all partial analyzes and moreover on the proposal part of the strategy. The major idea is to highlight the importance of the interconnection between the SWOT analysis and the main goals and then priorities, and as well as the employment of the "theoretical" and practical knowledge from the study field. At the same time the publication stress the significance of the reflection on the actual market situation.
Links
MUNI/FR/1377/2016, interní kód MUName: Rozvoj manažerských kompetencí u studentů oboru RRCR (Acronym: ROMAKO)
Investor: Masaryk University
PrintDisplayed: 7/5/2024 01:44