HOLEŠINSKÁ, Andrea. Obchodní strategie destinační společnosti. Brno, 2017, 20 s. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Obchodní strategie destinační společnosti |
Název anglicky | Corporate strategy of destination management organization |
Autoři | HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Brno, 20 s. 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Přehledové a vzdělávací texty |
Obor | 50200 5.2 Economics and Business |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14560/17:00099881 |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
Klíčová slova česky | obchodní strategie; destinační společnost; SWOT analýza; priority |
Klíčová slova anglicky | corporate strategy; destination management organization; SWOT analysis; priorities |
Změnil | Změnila: Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D., učo 240814. Změněno: 16. 5. 2018 14:50. |
Anotace |
---|
Přehledový manuál jak zpracovat obchodní strategii destinační společnosti. Důraz je kladen především na precizní analýzu destinace, na syntézu všech dílčích analýz a především na návrhovou část strategie, která má jednak vychází ze SWOT analýzy, ale především prokazuje propojení “teoretických” a praktických znalostí z oboru a současně reflektuje na skutečnou situaci na trhu. |
Anotace anglicky |
---|
An overview guide to process the corporate strategy of the destination management organization. The guide focuses on the complex analysis of the destination, furthermore on the synthesis of all partial analyzes and moreover on the proposal part of the strategy. The major idea is to highlight the importance of the interconnection between the SWOT analysis and the main goals and then priorities, and as well as the employment of the "theoretical" and practical knowledge from the study field. At the same time the publication stress the significance of the reflection on the actual market situation. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/FR/1377/2016, interní kód MU | Název: Rozvoj manažerských kompetencí u studentů oboru RRCR (Akronym: ROMAKO) |
Investor: Masarykova univerzita, Rozvoj manažerských kompetencí u studentů oboru RRCR |
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:16