HOLEŠINSKÁ, Andrea. Obchodní strategie destinační společnosti. Brno, 2017, 20 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obchodní strategie destinační společnosti
Název anglicky Corporate strategy of destination management organization
Autoři HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, 20 s. 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/17:00099881
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky obchodní strategie; destinační společnost; SWOT analýza; priority
Klíčová slova anglicky corporate strategy; destination management organization; SWOT analysis; priorities
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D., učo 240814. Změněno: 16. 5. 2018 14:50.
Anotace
Přehledový manuál jak zpracovat obchodní strategii destinační společnosti. Důraz je kladen především na precizní analýzu destinace, na syntézu všech dílčích analýz a především na návrhovou část strategie, která má jednak vychází ze SWOT analýzy, ale především prokazuje propojení “teoretických” a praktických znalostí z oboru a současně reflektuje na skutečnou situaci na trhu.
Anotace anglicky
An overview guide to process the corporate strategy of the destination management organization. The guide focuses on the complex analysis of the destination, furthermore on the synthesis of all partial analyzes and moreover on the proposal part of the strategy. The major idea is to highlight the importance of the interconnection between the SWOT analysis and the main goals and then priorities, and as well as the employment of the "theoretical" and practical knowledge from the study field. At the same time the publication stress the significance of the reflection on the actual market situation.
Návaznosti
MUNI/FR/1377/2016, interní kód MUNázev: Rozvoj manažerských kompetencí u studentů oboru RRCR (Akronym: ROMAKO)
Investor: Masarykova univerzita, Rozvoj manažerských kompetencí u studentů oboru RRCR
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:16