DUNOWSKI, Eliška. Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka (German Language Motivation in the Context of Teaching a Foreign Language for Specific and Academic Purposes). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 251 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 4. ISBN 978-80-210-8783-5. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8783-2017. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1407683, author = {Dunowski, Eliška}, address = {Brno}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8783-2017}, edition = {1., elektronické vyd.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8783-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/984}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1407683 AU - Dunowski, Eliška PY - 2017 TI - Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka VL - Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 4 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021087835 UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/984 N2 - Kniha se zabývá tématem motivace k učení se němčině, které je zasazeno do kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka. Teoreticky se práce opírá zejména o Gardnerovu teorii motivace, teorii sebeurčení a atribuční teorii. Výzkum proběhl v prostředí výuky cizího odborného a akademického jazyka na Masarykově univerzitě v Brně, kde jsou studenti všech nefilologických oborů povinni složit v rámci studia zkoušku z jednoho cizího odborného a akademického jazyka. Výzkumný design sestával z kvantitativní a kvalitativní fáze. Srovnání výsledků obou výzkumných fází prokázalo shodu téměř u všech vytvořených motivačních identifikátorů, přičemž jako naprosto zásadním právě pro motivaci k učení se odborné a akademické němčině se ukázal zejména motiv relevance. ER -
DUNOWSKI, Eliška. \textit{Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka (German Language Motivation in the Context of Teaching a Foreign Language for Specific and Academic Purposes)}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 251 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 4. ISBN~978-80-210-8783-5. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8783-2017.
|