SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ. Projektování v mateřské škole. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 109 s. ISBN 978-80-210-8856-6. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-8856-2017. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projektování v mateřské škole
Název anglicky Project design in the kindergarten
Autoři SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 109 s. 2017.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-210-8856-6
Doi 10.5817/CZ.MUNI.M210-8856-2017
Klíčová slova česky Cíle vzdělávání; hodnocení; integrovaná tematická výuka; obsah vzdělávání; projekt; projektová výuka; sebehodnocení.
Klíčová slova anglicky Objectives of education; assessment; integrated tematic teaching; content of education; project, project teaching; self-evaluation.
Štítky Munipress
Změnil Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 14. 2. 2018 13:20.
Anotace
Publikace plní funkci skript, která mají jak teoretickou, tak praktickou dimenzi. Seznamují se základními východisky tvorby krátkodobých plánů vzdělávání v mateřských školách, jakými jsou projektová výuka a integrovaná tematická výuka. Stěžejní třetí kapitola směřuje k samotnému procesu projektování, při němž je základním úkolem studenta/učitele, zvolit vhodný obsah vzdělávání v závislosti na vzdělávacích cílech a naplánovat přiměřenou vzdělávací nabídku včetně efektivních vzdělávacích strategií podporujících rozvoj každého jednotlivého dítěte. Závěr publikace je věnován hodnocení jak průběhu, tak výsledků vzdělávání.
Anotace anglicky
The publication is script that have both a theoretical and a practical dimension. It apprises with the basics of short-term education in kindergartens, such as project teaching and integrated thematic training. The crucial third chapter focuses on the design process itself, in which it is the primary task of the student / teacher to choose the appropriate content of education according to the educational goals and to plan a reasonable educational offer including effective educational strategies supporting the development of each individual child. The conclusion of the publication is devoted to assessing both the process and the outcomes of education.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 12:52