BOČKOVÁ, Barbora. Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči (Approaches in education of pupils with specific language impairment). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita. 146 pp. ISBN 978-80-210-8137-6. 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Name (in English) Approaches in education of pupils with specific language impairment
Authors BOČKOVÁ, Barbora.
Edition 1. vyd. Brno, 146 pp. 2017.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50302 Education, special
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
ISBN 978-80-210-8137-6
Tags Munipress
Changed by Changed by: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Changed: 22/2/2019 10:58.
Abstract
Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají.
Abstract (in English)
Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají.
PrintDisplayed: 28/3/2024 12:22