Informační systém MU
JAHODOVÁ, Pavla. Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - výzkumná zjištění po provedení intervence. In Výzkum učení a vyučování cizím jazykům. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - výzkumná zjištění po provedení intervence
Název anglicky Intercultural Communicative Compentece Development in Writing in English – Research Outcomes of the Post-Intervention Phase
Autoři JAHODOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00100072
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky interkulturní komunikační kompetence; psaní; anglický jazyk; fáze po intervenci; výzkumná zjištění
Klíčová slova anglicky intercultural communicative competence; writing; English; post-intervention phase; research outcomes
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D., učo 425018. Změněno: 27. 2. 2018 10:51.
Anotace
Fenomén interkulturality vstupuje v dnešním globalizujícím se světě do všech rovin kurikula výuky cizích jazyků. Dosavadní výzkumná zjištění akčního výzkumu, jenž se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy dokazují, že rozvíjení interkulturní komunikační kompetence lze do výuky zapojit, v praxi jej podnítit a následně vyhodnocovat. Poster představuje projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence identifikované v korpusu sestaveném a analyzovaném po provedení intervence, jež byla v rámci výzkumu realizována.
Anotace anglicky
The phenomenon of interculturality penetrates into all levels of the foreign-language curriculum in the contemporary globalised world. Existing research outcomes of action research, which deals with intercultural communicative competence development manifestations in writing in English in the nith grade at lower secondary school, prove that intercultural communicative competence may be developed in the teaching-learning process, stimulated in practice and consequntly evaluated. The poster introduces intercultural communicative competence development manifestations identified in a corpus compiled and analysed after the phase of intervention which was implemented within the research.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
Zobrazeno: 24. 7. 2024 11:31