Das frühe Nachbarsprachenangebot als Schlüssel für das gegenseitige Kennenlernen
BRYCHOVÁ, Alice. Das frühe Nachbarsprachenangebot als Schlüssel für das gegenseitige Kennenlernen. In Mehrsprachigkeit als Chance „Atlas der Mehrsprachigkeit in Europa“. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Das frühe Nachbarsprachenangebot als Schlüssel für das gegenseitige Kennenlernen |
Název česky | Raná nabídka jazyka sousední země jako klíč ke vzájemnému poznávání |
Název anglicky | Early neighbor language learning as a key to getting to know each other |
Autoři | BRYCHOVÁ, Alice. |
Vydání | Mehrsprachigkeit als Chance „Atlas der Mehrsprachigkeit in Europa“ 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50302 Education, special |
Stát vydavatele | Rakousko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | rané učení se cizím jazykům, jazyková nabídka v předškolním vzdělávání, učení se jazyka sousední země |
Klíčová slova anglicky | early language learning, language provision in pre-school education, learning the language of a neighboring country |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 19. 3. 2018 17:55. |
Anotace |
---|
Die Präsentation an der Konferenz behandelte diese Hauptpunkte: Beschreibung des Projektes BIG und seiner Ziele, theoretische Aspekte und praktische Überlegungen zum Sprachangebot der Nachbarsprache im KiGa, Spezifika der regionalen Nachbarsprachen und derer Vermittlung im Vorschulalter und an der Nahtstelle Kindergarten-Schule |
Anotace česky |
---|
Prezentace na konferenci se týkala těchto hlavních bodů: popis projektu BIG a jeho cílů, teoretické aspekty a praktické úvahy o nabídce jazykové výuky sousedních jazyků u dětí předškolního věku a specifické metody zprostředkování regionálních jazyků v předškolním a mladším školním věku. |
Anotace anglicky |
---|
The presentation at the conference had these main parts: description of the project BIG and its goals, Theoretical aspects and practical considerations of the language offer of the neighboring language in the KiGa, specifics of the regional neighboring languages and their mediation in the preschool age and at the interface kindergarten-school |
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 15:55