Detailed Information on Publication Record
2017
Wie kann ein Deutschlehrer seine Schüler zum Deutschlernen motivieren? Forschungsmethodologie und ausgewählte Ergebnisse der ersten Forschungsphase.
FUKOVÁ, PetraBasic information
Original name
Wie kann ein Deutschlehrer seine Schüler zum Deutschlernen motivieren? Forschungsmethodologie und ausgewählte Ergebnisse der ersten Forschungsphase.
Name in Czech
Jak může učitel němčiny motivovat své žáky k učení se němčině? Metodologie výzkumu a vybrané výsledky první fáze výzkumu.
Name (in English)
How can a German teacher motivate his students to learn German? Research methodology and selected results of the first phase of the research.
Authors
FUKOVÁ, Petra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Zweites Prager Didaktik-Treffen, 2017
Other information
Language
German
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/17:00100170
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
motivace k učení se cizím jazykům; motivování k učení se cizím jazykům; učitel; žák
Keywords in English
motivation to learn foreign languages; motivating to learn foreign languages; teacher; learner
Tags
International impact
Změněno: 8/3/2018 10:45, Mgr. Petra Fuková, Ph.D.
V originále
Im Beitrag werden das Dissertationsprojekt, seine theoretischen Grundlagen, die Forschungsmethodologie und ausgewählte Ergebnisse der ersten Forschungsphase nahegebracht.
In Czech
V příspěvku je přiblížen disertační projekt, jeho teoretická východiska, metodologie výzkumu a vybrané výsledky první fáze výzkumu.
In English
This paper gives an account of the dissertation project, its theoretical basis, the research methodology and selected results of the first phase of the research.
Links
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU |
|