POJSLOVÁ, Blanka. Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu. In Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu
Název česky Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu
Název anglicky Comparison of Students' Responsiveness to Teacher and Peer Feedback
Autoři POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00100208
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky učitelská zpětná vazba; vrstevnická zpětná vazba; reakce
Klíčová slova anglicky peer feedback; teacher feedback; responsiveness
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 27. 3. 2018 14:26.
Anotace
Prezentace představuje dílčí výsledky pilotáže výzkumného záměru, který si klade za cíl posoudit vliv elektronické zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro odborné a akademické účely. Prezentované dílčí výsledky ukazují, jak se liší reakce studentů na různé typy zpětné vazby – učitelské a vrstevnické.
Anotace anglicky
The presentation aims to present partial results of a pilot research. The research is to investigate the effects of e-feedback on the development of sociolinguistic competence in ESP students’ writing together with exploring differences between two different modes of providing feedback on students’ writing. One of the research questions of the planned research is to investigate differences in students’ responsiveness to two different modes of feedback provision. The results of the pilot case study investigating students’ responsiveness to these two different modes are discussed in this presentation.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 18:06