ČEŠKOVÁ, Tereza. Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu). In XXV. konference ČAPV. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)
Název česky Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)
Název anglicky Specifics of problem oriented learning situations in primary Science instruction (aimed at scaffolding)
Autoři ČEŠKOVÁ, Tereza.
Vydání XXV. konference ČAPV, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuka, přírodověda, problém, 1. stupeň, řešení problémů, scaffolding
Klíčová slova anglicky instruction, primary Science, problem-solving, scaffolding
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 9. 3. 2018 14:14.
Návaznosti
MUNI/A/1244/2016, interní kód MUNázev: Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků (Akronym: VEPPP)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:55