ČEŠKOVÁ, Tereza. Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu) (Specifics of problem oriented learning situations in primary Science instruction (aimed at scaffolding)). In XXV. konference ČAPV. 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)
Name in Czech Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)
Name (in English) Specifics of problem oriented learning situations in primary Science instruction (aimed at scaffolding)
Authors ČEŠKOVÁ, Tereza.
Edition XXV. konference ČAPV, 2017.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Conference abstract
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) výuka, přírodověda, problém, 1. stupeň, řešení problémů, scaffolding
Keywords in English instruction, primary Science, problem-solving, scaffolding
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Changed: 9/3/2018 14:14.
Links
MUNI/A/1244/2016, interní kód MUName: Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků (Acronym: VEPPP)
Investor: Masaryk University, Research of educational processes, conditions, and media, Category A
PrintDisplayed: 27/4/2024 08:26