ČEŠKOVÁ, Tereza. Specifics of problem learning situations in primary Science instruction. In Mezinárodní konference výzkumu a vzdělávání EARLI-JURE 2017. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifics of problem learning situations in primary Science instruction
Název česky Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)
Název anglicky Specifics of problem learning situations in primary Science instruction
Autoři ČEŠKOVÁ, Tereza.
Vydání Mezinárodní konference výzkumu a vzdělávání EARLI-JURE 2017, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuka, přírodověda, problém, 1. stupeň, řešení problémů
Klíčová slova anglicky instruction, primary Science, problem-solving
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 9. 3. 2018 14:11.
Návaznosti
MUNI/A/1244/2016, interní kód MUNázev: Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků (Akronym: VEPPP)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:28