TRNOVÁ, Michaela. Obsahová analýza učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2 (The Content Analysis of Lower-Secondary Coursebooks – Focus on Vocabulary Appropriate to the A2 Level). In Janíková, V.; Hanušová, S. Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků. Brno: Masarykova univerzita, 2017, p. 103-125. ISBN 978-80-210-8868-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1410353, author = {Trnová, Michaela}, address = {Brno}, booktitle = {Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků}, editor = {Janíková, V.; Hanušová, S.}, keywords = {vocabulary; teaching vocabulary; Framework Education Programme for Elementary Education (FEP EE); textbooks; content analysis}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8868-9}, pages = {103-125}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Obsahová analýza učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1410353 AU - Trnová, Michaela PY - 2017 TI - Obsahová analýza učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021088689 KW - vocabulary KW - teaching vocabulary KW - Framework Education Programme for Elementary Education (FEP EE) KW - textbooks KW - content analysis N2 - Předkládaný text představuje teoretická východiska (slovní zásoba, výuka slovní zásoby, učebnice a učebnice anglického jazyka), edukačně-politická východiska (Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání) a přehled výzkumů relevantních vzhledem k plánované obsahové analýze učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2. ER -
TRNOVÁ, Michaela. Obsahová analýza učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2 (The Content Analysis of Lower-Secondary Coursebooks – Focus on Vocabulary Appropriate to the A2 Level). In Janíková, V.; Hanušová, S. \textit{Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků}. Brno: Masarykova univerzita, 2017, p.~103-125. ISBN~978-80-210-8868-9.
|