MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost v teorii a pedagogické praxi. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Informační gramotnost v teorii a pedagogické praxi
Název anglicky Information Literacy in the Theory and Pedagogical Practice
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00102417
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; formální vzdělávání; klíčové kompetence; neformální vzdělávání; celoživotní učení; kurikulum; pedagogika
Klíčová slova anglicky information literacy; formal education; key competencies; non-formal education; lifelong learning; curriculum; pedagogy
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 31. 3. 2019 23:04.
Anotace
Odborný workshop v první části obsahoval výsledky výzkumných šetření autorky v oblasti informační gramotnosti ve formálním i neformálním prostředí. V další části se workshop věnoval teoriím a modelům informační gramotnosti a poté aplikaci modelů do pedagogické praxe učících knihovníků a pedagogů.
Anotace anglicky
The expert workshop in the first part included the results of the survey of the author in the field of information literacy in formal and informal educationt. In the next part, the workshop devoted to theories and models of information literacy and then application of models to the teaching practice of librarians and teachers.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:49