Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1412043, author = {Čejková, Ingrid}, booktitle = {XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 29.–30. 1. 2018, Olomouc}, keywords = {beginner high school teacher; educational needs; university pedagogy}, language = {cze}, title = {Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů : Výsledky podkladové studie pro vznik CERPEK}, url = {http://qak.upol.cz/wp-content/uploads/2015/04/kvalitativa_bulletin2.pdf}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1412043 AU - Čejková, Ingrid PY - 2018 TI - Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů : Výsledky podkladové studie pro vznik CERPEK KW - beginner high school teacher KW - educational needs KW - university pedagogy UR - http://qak.upol.cz/wp-content/uploads/2015/04/kvalitativa_bulletin2.pdf N2 - Jaká je profesní identita vysokoškolských učitelů, jejich pojetí výuky a vzdělávací potřeby v oblasti pedagogiky? To jsou otázky, na které Masarykova univerzita hledala odpovědi skrze kvalitativní výzkum. Ukázalo se, že řada vysokoškolských učitelů sebe samé jako učitele nevnímá. Navíc u nich často absentuje pedagogické vzdělání, což generuje řadu vzdělávacích potřeb, např. v oblasti přípravy výuky a zapojování studentů do výuky. Tato situace se odráží také v nevyhraněném pojetí výuky vysokoškolských učitelů. Na tyto výsledky univerzita reagovala založením Centra rozvoje pedagogických kompetencí (CERPEK), které organizuje jednoletý vzdělávací program pro začínající vysokoškolské učitele. Na konferenci bychom rádi referovali o výsledcích výzkumné studie a efektech vzdělávacího programu. ER -
ČEJKOVÁ, Ingrid. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů : Výsledky podkladové studie pro vznik CERPEK (The Development of University Teachers’ Pedagogical Competence : The Results of Background Research and the Establishment of CERPEK). In \textit{XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 29.–30. 1. 2018, Olomouc}. 2018.
|