VRUBEL, Martin a Filip HABRMAN. Integration through Education - support for disadvantaged families. In Abstract book: Inclusive Education: Research, Learning, Teaching and Student Support. 2017. ISBN 978-9941-25-352-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integration through Education - support for disadvantaged families
Název česky Integrace prostřednictvím vzdělávání - podpora znevýhodněných rodin
Autoři VRUBEL, Martin a Filip HABRMAN.
Vydání Abstract book: Inclusive Education: Research, Learning, Teaching and Student Support, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Gruzie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-9941-25-352-2
Klíčová slova česky inkluze, profesní kompetence, sociální pracovníci, rodiny v riziku, sociální exkluze
Klíčová slova anglicky integration; education; inclusion; professional competencies; social workers; families at the risk; social exclusion
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 16. 4. 2018 13:22.
Anotace
The abstract of the paper presented at the conference "Inclusive Education" brings out work outcomes aimed at supporting families at risk of social exclusion. The conference was organized by the Ministry of Education of Georgia.
Anotace česky
Abstrakt příspěvku prezentovaného na konferenci Inkluzivní vzdělávání přiblížuje výstupy práce zaměřené na podporu rodin v riziku sociální exkluze. Konference byla pořádána ministerstvem školství gruzie.
Návaznosti
2015-2951/001-001, interní kód MUNázev: Developing programs for Access of disadvantaged groups of people and Regions to higher Education (Akronym: DARE)
Investor: Evropská unie, Developing programs for Access of disadvantaged groups of people and Regions to higher Education, Budování kapacit v oblasti vysokoškolského vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 10:01