Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1415231, author = {Cígler, Hynek}, booktitle = {Týden učitelství}, keywords = {Item Analysis; didactic testing; educational testing}, language = {cze}, title = {Testy a písemky: Skutečně testuji, nebo si házím kostkou?}, url = {http://tydenucitelstvi.phil.muni.cz/}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1415231 AU - Cígler, Hynek PY - 2018 TI - Testy a písemky: Skutečně testuji, nebo si házím kostkou? KW - Item Analysis KW - didactic testing KW - educational testing UR - http://tydenucitelstvi.phil.muni.cz/ N2 - Testy, písemky či zkoušení, ať si už o nich myslíme, co chceme, ke školství tak nějak patří. Pokud jsou testy dobré a skutečně měří šířku a hloubku nabytých znalostí, tak mohou kromě hodnocení žáků nebo studentů posloužit i jako zpětná vazba pro učitele, kolik toho žákům zvládl předat. Během tohoto workshopu se dozvíte, jakým způsobem funguje testování znalostí z hlediska tzv. klasické testové teorie. Jak jde odhadnout, do jaké míry test skutečně měří množství nabytých znalostí nebo osvojených dovedností, a do jaké míry je jeho výsledek jen dílem náhody a štěstí žáků na otázky. A jaká je naše jistota závěrečného hodnocení, když jej „poskládáme“ jako průměr z dílčích známek? ER -
CÍGLER, Hynek. Testy a písemky: Skutečně testuji, nebo si házím kostkou? In \textit{Týden učitelství}. 2018.
|