CÍGLER, Hynek. Testy a písemky: Skutečně testuji, nebo si házím kostkou? In Týden učitelství. 2018.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Testy a písemky: Skutečně testuji, nebo si házím kostkou?
Authors CÍGLER, Hynek.
Edition Týden učitelství, 2018.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Social Studies
Keywords in English Item Analysis; didactic testing; educational testing
Changed by Changed by: Mgr. Hynek Cígler, Ph.D., učo 175803. Changed: 25/4/2018 16:41.
Abstract
Testy, písemky či zkoušení, ať si už o nich myslíme, co chceme, ke školství tak nějak patří. Pokud jsou testy dobré a skutečně měří šířku a hloubku nabytých znalostí, tak mohou kromě hodnocení žáků nebo studentů posloužit i jako zpětná vazba pro učitele, kolik toho žákům zvládl předat. Během tohoto workshopu se dozvíte, jakým způsobem funguje testování znalostí z hlediska tzv. klasické testové teorie. Jak jde odhadnout, do jaké míry test skutečně měří množství nabytých znalostí nebo osvojených dovedností, a do jaké míry je jeho výsledek jen dílem náhody a štěstí žáků na otázky. A jaká je naše jistota závěrečného hodnocení, když jej „poskládáme“ jako průměr z dílčích známek?
PrintDisplayed: 18/10/2024 00:55