Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1416016, author = {Bortlíková, Monika and Plucková, Irena}, address = {Trnava}, booktitle = {AKTUÁLNE PROBLÉMY DIZERTAČNÝCH PRÁC V TEÓRII PRÍRODOVEDNÉHO VZDELÁVANIA Recenzovaný zborník z konferencie}, editor = {Mgr. Jana Bronerská, PhD.}, keywords = {oxygen; carbon; preconception; misconception}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-568-0107-9}, pages = {11-17}, publisher = {TRNAVSKÁ UNIVERZITA, PdF TRNAVA}, title = {CO SI ŽÁCI PŘEDSTAVUJÍ POD SLOVY KYSLÍK A UHLÍK?}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1416016 AU - Bortlíková, Monika - Plucková, Irena PY - 2018 TI - CO SI ŽÁCI PŘEDSTAVUJÍ POD SLOVY KYSLÍK A UHLÍK? PB - TRNAVSKÁ UNIVERZITA, PdF TRNAVA CY - Trnava SN - 9788056801079 KW - oxygen KW - carbon KW - preconception KW - misconception N2 - Proces učení je kumulativní děj vedoucí k propojování a zastrukturování jednotlivých pojmů a informací, které jsou pro žáky v danou chvíli nové, do velkých celků. Pojmy, informace ale také celky jsou neustále vzájemně propojovány novými vazbami. Při výuce přírodovědných předmětů je vzájemná provázanost všech vnitřních i vnějších činitelů nepostradatelná. Tyto stimuly s sebou přinášejí pro žáka nové informace a pohledy na různé přírodovědné děje a procesy, jež v konečném důsledku mají velký vliv na tvorbu miskoncepcí. Příspěvek se zabývá problematikou identifikace miskoncepcí u žáků 8. ročníků základní školy. Předložené výzkumné šetření zahrnuje triangulaci, která je odbornou veřejností velmi vyhledávanou metodou především v pedagogicko-didaktickém výzkum. Cílem výzkumného šetření je přispět k identifikaci vybraných žákovských miskoncepcí, jejich zastrukturování v systému žákovských myšlenkových postupů a původ jejich vzniku. ER -
BORTLÍKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. CO SI ŽÁCI PŘEDSTAVUJÍ POD SLOVY KYSLÍK A UHLÍK? In Mgr. Jana Bronerská, PhD. \textit{AKTUÁLNE PROBLÉMY DIZERTAČNÝCH PRÁC V TEÓRII PRÍRODOVEDNÉHO VZDELÁVANIA Recenzovaný zborník z konferencie}. Trnava: TRNAVSKÁ UNIVERZITA, PdF TRNAVA, 2018, p.~11-17. ISBN~978-80-568-0107-9.
|