Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1418176, author = {Picka, Karel and Pešková, Karolína}, article_number = {1}, doi = {http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.002}, keywords = {perception of digital games; motivation; game-based learning; questionnaire survey; pupils}, language = {cze}, issn = {1803-537X}, journal = {JTIE - Journal of Technology and Information Education}, title = {Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol}, url = {https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2018/01/02.pdf}, volume = {10}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1418176 AU - Picka, Karel - Pešková, Karolína PY - 2018 TI - Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol JF - JTIE - Journal of Technology and Information Education VL - 10 IS - 1 SP - 17-33 EP - 17-33 PB - Univerzita Palackého v Olomouci SN - 1803537X KW - perception of digital games KW - motivation KW - game-based learning KW - questionnaire survey KW - pupils UR - https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2018/01/02.pdf L2 - https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2018/01/02.pdf N2 - Cílem výzkumného šetření prezentovaného v této studii bylo zjistit, jak žáci základních škol vnímají digitální hry jako vzdělávací médium. Dílčím cílem bylo zjistit, zda se žáci s digitálními hrami setkali v rámci vzdělávání a jak jsou k hraní digitálních her motivováni. Studie je dalším krokem v pochopení možností digitálních her na poli vzdělávání. Využila pro získání potřebných dat dotazník, který byl vyplněn 603 žáky 2. stupně ZŠ. Z výsledků např. vyplynulo, že žáci hry vnímali především coby element, jenž podněcuje jejich představivost, a uvedli, že by se s ním jako s médiem chtěli ve svém vzdělávání dále setkávat. ER -
PICKA, Karel and Karolína PEŠKOVÁ. Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol (Perception of digital games as educational media by lower secondary school pupils). \textit{JTIE - Journal of Technology and Information Education}. Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, vol.~10, No~1, p.~17-33. ISSN~1803-537X. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.002.
|