Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1423794, author = {Venclíková, Petra}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {Sapere Aude, Mezinárodní vědecká konference pedagogiky a psychologie}, edition = {první}, editor = {Magnanimitas, Hradec Králové}, keywords = {Cross-cutting theme of person and environment; environmental issues; consumer behavior; emotions; waste and ecology; psychology of advertising; packaging}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-87952-25-2}, pages = {9-12}, publisher = {Magnanimitas, Hradec Králové}, title = {Obal a nákupní chování}, url = {http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/sa_2018.pdf}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1423794 AU - Venclíková, Petra PY - 2018 TI - Obal a nákupní chování PB - Magnanimitas, Hradec Králové CY - Hradec Králové SN - 9788087952252 KW - Cross-cutting theme of person and environment KW - environmental issues KW - consumer behavior KW - emotions KW - waste and ecology KW - psychology of advertising KW - packaging UR - http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/sa_2018.pdf L2 - http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/sa_2018.pdf N2 - Současná propagace firem je soustředěna na ovlivňování spotřebitele z hlediska nákupního chování a věrnosti dané značce. Konkurenční způsob propagace firem vytváří masivní tlak na spotřebitele pomocí komerční reklamy a způsobuje značné škody na životním prostředí. Cílem environmentální výchovy je naučit žáky navrhnout reklamu, která bude chytrá, zajímavá, ale ekologicky šetrná. Žáci by měli reklamě rozumět z hlediska etických hodnot a materiálového zpracování i zatížení životního prostředí. Z pohledu environmentální výchovy by bylo žádoucí, aby žáci hodnotně využívali materiál a dokázali svým chováním eliminovat důsledky spotřeby. Žáci se musí naučit rozlišovat priority při působení masové komunikace pro uspokojení krátkodobé potřeby. Cílem výuky je ukázat žákům na konkrétním příkladu vzorku, jak vytvořit propagační prostředek, který zaujme, osloví zákazníka a splní účel prodeje. ER -
VENCLÍKOVÁ, Petra. Obal a nákupní chování (Wrapper and shopping behaviour). Online. In Magnanimitas, Hradec Králové. \textit{Sapere Aude, Mezinárodní vědecká konference pedagogiky a psychologie}. první. Hradec Králové: Magnanimitas, Hradec Králové, 2018, p.~9-12. ISBN~978-80-87952-25-2.
|