Detailed Information on Publication Record
2018
Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnosti
SEKOT, AlešBasic information
Original name
Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnosti
Name in Czech
Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnostiSportive
Name (in English)
Sport marketing in the context of the ethos od social responsibility
Authors
SEKOT, Aleš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
2018
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Recenze
Field of Study
50204 Business and management
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14510/18:00103447
Organization unit
Faculty of Sports Studies
Keywords (in Czech)
sport;marketing;sponsoring
Keywords in English
sport;marketing;sponsoring
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 16/4/2019 14:50, Mgr. Pavlína Roučová, DiS.
V originále
Recenze na pozoruhodnou práci Viléma Kunze Sportovní marketing CSR a sponsoring
In English
Review on remarkable monography of Vilem Kunz Sport marketing CSR and sponsoring