r 2018

Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnosti

SEKOT, Aleš

Basic information

Original name

Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnosti

Name in Czech

Sportovní marketing v kontextu étosu společenské odpovědnostiSportive

Name (in English)

Sport marketing in the context of the ethos od social responsibility

Authors

SEKOT, Aleš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

2018

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Recenze

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14510/18:00103447

Organization unit

Faculty of Sports Studies

Keywords (in Czech)

sport;marketing;sponsoring

Keywords in English

sport;marketing;sponsoring

Tags

Tags

Reviewed
Změněno: 16/4/2019 14:50, Mgr. Pavlína Roučová, DiS.

Abstract

V originále

Recenze na pozoruhodnou práci Viléma Kunze Sportovní marketing CSR a sponsoring

In English

Review on remarkable monography of Vilem Kunz Sport marketing CSR and sponsoring