SPURNÁ, Michaela. The Research findings: The Level of Educational Knowledge Transfer in Czech Republic. In WERA Wordl Congress: Cape Town (World Educational Research Association). 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Research findings: The Level of Educational Knowledge Transfer in Czech Republic
Název česky Výsledky z výzkumu: Úroveň transferu pedagogických poznatků v České republice
Autoři SPURNÁ, Michaela.
Vydání WERA Wordl Congress: Cape Town (World Educational Research Association), 2018.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky transer; využívání poznatků; poznatky z pedagogického výzkumu; akademici; učitelé;
Klíčová slova anglicky transfer; research knowledge utilization; academics; teachers; educational research knowledge
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:23.
Anotace
The aim is to present the outcomes of a survey which was focused on educational research transfer between academics and teachers from a general point of view, and to find out the state of the art of educational/research knowledge transfer between academics and teachers in the Czech Republic from their point of view. The transfer is influenced by a number of actors´ (academics and teachers) activities (and involved barriers), by their characteristics, by the characteristics of product (innovation, knowledge), and by social context (Rogers, 2003, Havelock, 1971). I analyzed all these variables to identify the state of the art of the transfer process from actors’ point of view. I present here only the most interesting part of research findings.
Anotace česky
Cílem příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu, který se zaměřuje na transfer pedagogických poznatků mezi akademiky a učiteli. Ověřované klíčové proměnné jsou řešeny skrze actors-oriented perspektivu, tj. subjektivní vnímání klíčových sledovaných konstruktů aktéry. jednalo se o transferové aktivity, atributy poznatků, charakteristiky aktérů a sociální kontext (viz Rogers, 2003; Havelock, 1971). Tento výzkumný problém je řešen kvantitativným přístupem.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUNázev: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 06:24