Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1443017, author = {Navrátilová, Jana}, booktitle = {Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín}, keywords = {ability grouping; differentiated instruction; student participation; lower secondary school}, language = {cze}, title = {Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci}, url = {http://www.capv2018.utb.cz/wp-content/uploads/2018/09/CAPV-program_09_10.pdf}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1443017 AU - Navrátilová, Jana PY - 2018 TI - Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci KW - ability grouping KW - differentiated instruction KW - student participation KW - lower secondary school UR - http://www.capv2018.utb.cz/wp-content/uploads/2018/09/CAPV-program_09_10.pdf N2 - Příspěvek prezentuje vybrané výsledky disertační práce. Zabývá se žákovskou participací v diferencované výuce na druhém stupni základní školy. Cílem předloženého příspěvku je nabídnout důvody, proč žáci participují více v diferencované výuce než v nediferencované výuce. ER -
NAVRÁTILOVÁ, Jana. Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci (Differentiated instruction as a way towards student participation). In \textit{Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín}. 2018.
|