ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina. Kvalita výuky přírodopisu. In 3. ročník konference "Trendy v didaktice biologie" - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. 2018. ISBN 978-80-7603-001-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvalita výuky přírodopisu
Název česky Kvalita výuky přírodopisu
Název anglicky Quality of teaching natural science
Autoři ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 3. ročník konference "Trendy v didaktice biologie" - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Kvalita výuky přírodopisu
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00103899
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7603-001-5
Klíčová slova česky kvalita; kvalita výuky; přírodopis; terénní výuka; základní škola; žáci
Klíčová slova anglicky quality; quality of teaching; nature; field education; elementary school; pupils
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 9. 4. 2019 10:35.
Anotace
Předkládaná studie se zabývá náhledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 300) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje.
Anotace anglicky
The present study deals with the views of pupils of the 2nd grade of elementary schools on quality of natural science teaching. A questionnaire was used as a research tool open and closed questions that were administered to pupils 9. (n = 300) in the available college of elementary schools. Previews detected serve to identify the components and characteristics that they establish and influence the quality of natural science teaching at elementary schools and as the basis for creating your own observation and assessment tool.
Návaznosti
MUNI/A/1190/2017, interní kód MUNázev: Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce (Akronym: UTer)
Investor: Masarykova univerzita, Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:33