REPÍK, Ondřej. Fungování politiky cestovního ruchu z pohledu malých a středních podniků. In Viktorie Klímová; Vladimír Žítek. XXI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita. s. 536-540. ISBN 978-80-210-8970-9. doi:10.5817/CZ.MUNI.P210-8970-2018-70. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Fungování politiky cestovního ruchu z pohledu malých a středních podniků
Název česky Fungování politiky cestovního ruchu z pohledu malých a středních podniků
Název anglicky Functioning of tourism public policy from the view of small and medium-sized enterprises
Autoři REPÍK, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, XXI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. od s. 536-540, 5 s. 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/18:00104000
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-8970-9
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8970-2018-70
UT WoS 000583803900070
Klíčová slova česky cestovní ruch; MSP; bariéry; veřejná podpora; spolupráce; vzdělávání; dotace; infrastruktura
Klíčová slova anglicky tourism; SME; barriers; public support; cooperation; education; subsidy; infrastructure
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 31. 5. 2022 12:18.
Anotace
Článek je věnován problematice veřejné podpory cestovního ruchu z pohledu malých a středních podniků. Pohled podnikatelů na funkčnost veřejného sektoru a jeho efektivitu představuje nový vhled do problematiky a je často zdrojem neotřelých názorů. Základ článku tvoří sumarizace zjištění z provedeného terénního šetření mezi vybranými zástupci podnikatelských subjektů v cestovním ruchu. Součástí článku je také sumarizace hlavních názorů a přístupů, které zaznívají v odborné literatuře. Cílem článku je seznámit čtenáře a odbornou veřejnost s výstupy prvotní fáze terénního šetření provedeného mezi podnikatelskými subjekty v cestovním ruchu a dílčím cílem je komparace výstupů s tvrzeními autorů odborné literatury. V průběhu zpracování článku byly použity metody induktivně-deduktivní, dále komparace, deskripce, abstrakce a analogie.
Anotace anglicky
The article deals with public support of tourism from the perspective of SMEs. The view of entrepreneurs on the functioning of public sector and its effectiveness is a new insight into the issue and is often a source of fresh opinions. Basis of the article is summing up the main findings from the field survey carried out among selected representatives of business entities in tourism. The article also summarize the main ideas and approaches that sound in literature. Aim of the article is to acquaint reader and professional public with the outcomes of initial phase of field survey carried out among entrepreneurial subjects in tourism. Partial aim is the comparison of outputs with claims of the authors of scientific literature. In the text of this article there were used induction-deductive methods, methods of comparison, description, abstraction and analogy.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:55