Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1448038, author = {Šauer, Martin and Repík, Ondřej}, address = {Brno}, keywords = {tourism; cycling; EuroVelo; strategy; marketing; product}, language = {cze}, location = {Brno}, publisher = {Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, z.s.p.o.}, title = {Marketingová strategie EuroVelo tras na území Jihomoravského kraje}, year = {2018} }
TY - GEN ID - 1448038 AU - Šauer, Martin - Repík, Ondřej PY - 2018 TI - Marketingová strategie EuroVelo tras na území Jihomoravského kraje VL - neuveden PB - Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, z.s.p.o. CY - Brno KW - tourism KW - cycling KW - EuroVelo KW - strategy KW - marketing KW - product N2 - Předkládaná Souhrnná výzkumná zpráva byla zpracována jako výstup smluvního výzkumu, který byl realizován mezi Ekonomicko-správní fakultou Masarykovy univerzity a destinační společností Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, z.s.p.o. (CCRJM). Předmětem a cílem výzkumu bylo vypracování podrobné Marketingové strategie EuroVelo tras na území Jihomoravského kraje (EV 4, EV 9 a EV 13) v úzké spolupráci s odborníky a návrh akčního plánu jejich rozvoje v příštích letech. V průběhu zpracování Souhrnné výzkumné zprávy byla provedena sumarizace a výběr relevantních dat pro výzkum, vytvořena byla metodika, provedena byla analýza dat, dále byly navrženy priority a aktivity CCRJM v rámci marketingové strategie EuroVelo. Souhrnná výzkumná zpráva byla zpracována s využitím kvalitativních metod (metoda expertního panelu, metoda scénářů, metoda analogie, heuristické metody), kvantitativních metod (modely časových řad, systémové modely) a dalších statistických a prognostických metod. ER -
ŠAUER, Martin and Ondřej REPÍK. \textit{Marketingová strategie EuroVelo tras na území Jihomoravského kraje (The marketing strategy for the EuroVelo cycling routes in the South Moravian Region)}. Brno: Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, z.s.p.o., 2018, 117 pp.
|