ŠTĚPÁNEK, Libor, Kateřina SEDLÁČKOVÁ a Nick BYRNE. Videoconferencing in University Language Education. první. Brno: Masaryk University, 2018. 255 s. ISBN 978-80-210-9003-3. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Videoconferencing in University Language Education
Autoři ŠTĚPÁNEK, Libor (203 Česká republika, domácí), Kateřina SEDLÁČKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Nick BYRNE (826 Velká Británie).
Vydání první. Brno, 255 s. 2018.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství odborné knihy
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14640/18:00104154
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-80-210-9003-3
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018
Klíčová slova anglicky videoconferencing; language learning; motivation; intercultural communication; synchronous
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Sedláčková, Ph.D., učo 13169. Změněno: 22. 10. 2018 15:40.
Anotace
Building on theory and research, this book aims to share good practices and innovative ideas which have been successfully applied in the area of videoconferencing in language teaching and learning in the context of higher education. It offers practical ideas and methodologies, advantages and challenges of new approaches, and the what, how and why of individual cases so that readers can apply them in their own contexts. It intends to help language teachers and teacher trainers develop skills and confidence and to inspire them to reflect on their own teaching practices. It also offers insights on the impact of videoconferencing practices on learners and learning processes.
VytisknoutZobrazeno: 3. 8. 2021 06:18