Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1468880, author = {Štěpánek, Jan and Ondráček, Tomáš and Svačinová, Iva and Stránský, Michal and Łupkowski, Paweł}, booktitle = {Hradecké filozofické dny : Člověk v postfaktické společnosti}, keywords = {pseudoscience; critical thinking; replication}, language = {cze}, title = {Vliv výuky na míru přijatelnosti pseudovědeckých tvrzení}, url = {http://lms.ff.uhk.cz/hfd/Program_HFD.pdf}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1468880 AU - Štěpánek, Jan - Ondráček, Tomáš - Svačinová, Iva - Stránský, Michal - Łupkowski, Paweł PY - 2018 TI - Vliv výuky na míru přijatelnosti pseudovědeckých tvrzení KW - pseudoscience KW - critical thinking KW - replication UR - http://lms.ff.uhk.cz/hfd/Program_HFD.pdf L2 - http://lms.ff.uhk.cz/hfd/Program_HFD.pdf N2 - Příspěvek představuje replikační studii výzkumu McLaughlin a McGill (2017). V této fázi výzkumu jsme se snažili potvrdit výsledky původní studie v evropském prostředí. Předkládáme výsledky a podněty získané replikací původní studie. Zároveň poukazujeme na slabiny jak originální, tak i replikační studie, a diskutujeme další možné směřování výzkumu. ER -
ŠTĚPÁNEK, Jan, Tomáš ONDRÁČEK, Iva SVAČINOVÁ, Michal STRÁNSKÝ and Paweł ŁUPKOWSKI. Vliv výuky na míru přijatelnosti pseudovědeckých tvrzení (Impact of teaching on acceptability rate of pseudoscientific claims). In \textit{Hradecké filozofické dny : Člověk v postfaktické společnosti}. 2018.
|