ŠEĎOVÁ, Klára. How to change communication in the classroom. In Lecture: How to change communication in the classroom. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How to change communication in the classroom
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Lecture: How to change communication in the classroom, 2018.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Finsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00101356
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky výuková komunikace; dialogické vyučování; profesní rozvoj učitelů
Klíčová slova anglicky classroom discourse; dialogic teaching; teacher professional development
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 18. 4. 2019 09:36.
Anotace
The lecture deals with the impact of a teacher development programme focused on the implementation of dialogic teaching practice. The participants were eight Czech teachers in lower secondary schools who took part in a one-year action research teacher development programme. They were trained in using open questions of high cognitive demand, teacher uptake, and open discussion. An analysis of video recordings made before and after the programme showed a change in classroom discourse and an increase in the amount of student talk with reasoning, attributed to changes in teacher communication behaviour.
Návaznosti
GA17-03643S, projekt VaVNázev: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUNázev: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 23:24