Společenství praxe: Finanční gramotnost žáků ZŠ a SŠ. I. část
ZÁTHURECKÝ, Viliam a Slavomír LESŇÁK. Společenství praxe: Finanční gramotnost žáků ZŠ a SŠ. I. část. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Společenství praxe: Finanční gramotnost žáků ZŠ a SŠ. I. část |
Autoři | ZÁTHURECKÝ, Viliam a Slavomír LESŇÁK. |
Vydání | 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
Klíčová slova česky | finanční gramotnost klíčové kompetence |
Změnil | Změnil: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD., učo 233657. Změněno: 19. 11. 2018 18:33. |
Anotace |
---|
Jednalo se o druhé setkání na poli Masarykovy univerzity. Kromě tématu finanční gramotnosti proběhla diskuze, zda a jak je možné formativně hodnotit klíčové kompetence. Zdá se, že hodnotit je známkou pro tento účel není jako forma zpětné vazby vždy efektivní, navíc není možné. Specialisté z ESF vnesli do projektu jako podklad pro trénování klíčových kompetencí téma finanční gramotnosti. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000662, interní kód MU | Název: Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl (Akronym: Vzdělávání 2.0) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 05:45