Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1471098, author = {Suchánek, Petr and Králová, Maria}, address = {Bratislava}, booktitle = {Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018}, keywords = {customer satisfaction; personal characteristics; customer satisfaction factors}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {978-80-225-4536-5}, pages = {997-1008}, publisher = {Fakulta Podnikového manažmentu EU v Bratislave}, title = {Vztah osobnostních charakteristik a spokojenosti zákazníka v potravinářských podnicích}, url = {https://appsconf.files.wordpress.com/2018/11/apps2018.pdf}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1471098 AU - Suchánek, Petr - Králová, Maria PY - 2018 TI - Vztah osobnostních charakteristik a spokojenosti zákazníka v potravinářských podnicích PB - Fakulta Podnikového manažmentu EU v Bratislave CY - Bratislava SN - 9788022545365 KW - customer satisfaction KW - personal characteristics KW - customer satisfaction factors UR - https://appsconf.files.wordpress.com/2018/11/apps2018.pdf L2 - https://appsconf.files.wordpress.com/2018/11/apps2018.pdf N2 - Předmětem článku je vztah vybraných osobnostních charakteristik a vybraných faktorů spokojenosti zákazníka. Cílem článku je určit zda existuje vztah mezi vybranými osobnostními charakteristikami a faktory ovlivňujícími spokojenost zákazníka. Prvním dílčím cílem je zjistit, jak silný je tento vztah a druhým dílčím cílem je zjistit, mezi kterými konkrétními faktory tento vztah existuje. Výzkum byl proveden na vzorku 102 podniků z odvětví potravinářského průmyslu a jejich zákazníků, kterých bylo 1530. Dotazník byl určen konečným spotřebitelům. Pro modelování byla využita Kanonická korelační analýza s příslušnými statistickými testy. Z výsledků plyne, že existuje slabý vztah mezi vybranými faktory spokojenosti zákazníka (vnímaná hodnota, vnímaná kvalita, konkurenceschopnost a očekávání zákazníka) a osobnostními charakteristikami (finanční kapacita, míra optimismu, míra plánování). Díky tomu lze vyvodit, že osobnostní charakteristiky mají dopad na spokojenost zákazníka. ER -
SUCHÁNEK, Petr a Maria KRÁLOVÁ. Vztah osobnostních charakteristik a spokojenosti zákazníka v potravinářských podnicích. In \textit{Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018}. Bratislava: Fakulta Podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2018, s.~997-1008. ISBN~978-80-225-4536-5.
|