SVOBODOVÁ, Iva. Plataforma de inovaçao no ensino de língua portuguesa a nível academico. In Ivan Vale de Sousa. Interfaces entre Literatura, Língua e Sequência Didática. Estudos Reunidos. Brazílie: Paco Editorial. s. 253-271. Interfaces entre Literatura, Língua e Sequencia Didática, Estudos Reunidos. 44. ISBN 978-85-462-1209-5. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Plataforma de inovaçao no ensino de língua portuguesa a nível academico
Název česky Nová výuková platforma ve vysokoškolské výuce portugalského jazyka
Název anglicky Platform of innovation in the education of Portuguese language at academic level
Autoři SVOBODOVÁ, Iva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brazílie, Interfaces entre Literatura, Língua e Sequência Didática. Estudos Reunidos, od s. 253-271, 19 s. Interfaces entre Literatura, Língua e Sequencia Didática, Estudos Reunidos. 44. 2018.
Nakladatel Paco Editorial
Další údaje
Originální jazyk portugalština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60202 Specific languages
Stát vydavatele Brazílie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00104625
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-85-462-1209-5
Klíčová slova česky e-learning; portugalština jako cizí jazyk; didaktická sekvence
Klíčová slova anglicky web-training; Portuguese language as a foreign language; didactic sequence
Štítky kontrola_RIV, rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D., učo 103619. Změněno: 27. 2. 2019 21:51.
Anotace
O capítulo descreve métodos inovadores de ensino da língua portuguesa a nível académico, tendo em conta a teoria didática da sequencia aplicável a diferentes disciplinas linguísticas. No trabalho, enfatiza-se a importancia dos internacionalismos e a funçao estilística de fenomenos linguísticos selecionados.
Anotace česky
V kapitole jsou popsány inovační metody výuky portugalského jazyka na akademické úrovni s přihlédnutím k teorii didaktické sekvence aplikované na různých jazykových úrovní. Vyzdvihuje se důležitost internacionalismů a stylistických funkcí vybraných jazykových jevů.
Anotace anglicky
The chapter describes innovative methods of teaching Portuguese language at academic level, taking into account the didactic sequence theory applied to different linguistic levels. It emphasizes the importance of international vocabulary and stylistic functions of selected language phenomena.
Návaznosti
MUNI/A/1050/2017, interní kód MUNázev: Románské jazyky a románské literatury (Akronym: ROMJAZLIT)
Investor: Masarykova univerzita, Románské jazyky a románské literatury, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 15:36