Konstrukční výzkum učebnice ESP: hodnocení pilotní verze učebnice učiteli a studenty
ELLEDEROVÁ, Eva. Konstrukční výzkum učebnice ESP: hodnocení pilotní verze učebnice učiteli a studenty. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Konstrukční výzkum učebnice ESP: hodnocení pilotní verze učebnice učiteli a studenty |
Název anglicky | Design-based Research an ESP Coursebook: Teachers' and Students' Evaluation of the Coursebook Pilot Version |
Autoři | ELLEDEROVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/18:00104786 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | konstrukční výzkum; angličtina pro specifické účely; učebnice; intervence; iterace; kategoriální systém hodnotících kritérií; dotazníkové šetření; konstrukční principy |
Klíčová slova anglicky | design-based research; English for Specific Purposes; coursebook; intervention; iteration; checklist; questionnaire survey; design principles |
Změnil | Změnila: Mgr. Ing. Eva Ellederová, Ph.D., učo 25940. Změněno: 9. 4. 2020 18:29. |
Anotace |
---|
Příspěvek představuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely. Zaměřuje se na popis výzkumného designu, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných souborů a následnou analýzu a interpretaci získaných dat. Kromě doporučení týkajících se re-designu učebnice příspěvek diskutuje shody a rozdíly v názorech učitelů a studentů na kvalitu učebnice. |
Anotace anglicky |
---|
The contribution presents the research methodology and first results of design-based research of an ESP coursebook. It focuses on research design, research tool and samples characteristics, data analysis and interpretation. Besides the recommendations concerning the coursebook redesign, the contribution discusses similarities and differences in teachers’ and students’ opinions about the ESP coursebook quality. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0881/2017, interní kód MU | Název: Aktev VII. (Akronym: Aktev VII.) |
Investor: Masarykova univerzita, Aktev VII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty | |
MUNI/B/1232/2018, interní kód MU | Název: Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konferencí (Akronym: SEME 2019) |
Investor: Masarykova univerzita, Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konferencí, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference |
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 06:48